vrijdag 23 april 2010

Wijzerzin

Drie dagen en 450 kilometer later...
We zijn sinds woensdag in Kimba beland, op een grote boerderij. Woensdagochtend kregen we groen licht van de wwoofers: we mochten die dag nog arriveren, maar we konden wellicht maar enkele dagen blijven. Veel was er onderweg toch niet te zien, dus reden we de hele dag. Voortaan liggen alle steden en dorpjes heel wat verder uit elkaar en is er steeds minder verschillends te zien onderweg, dus zullen we meer tijd in de auto spenderen.

Het werd wel betrekkelijk warmer hoe verder we reden, en we hadden de voorbije twee dagen temperaturen van boven de dertig. Wel even aanpassen, na die kille dagen en vooral nachten in Tasmaniƫ!

Hier op onze wwoof-plek gaat Tim mee met de mannen op het veld werken (koolzaad zaaien) en ik help een beetje in het huishouden. Niet veel spectaculairs, maar we zijn wel blij dat we tussen onze wwoof-uren door eindelijk wat kleren kunnen wassen, de Belgische situatie eens kunnen checken (en snel besluiten dat het daar nog steeds een boeltje is), alle gsm's en andere toestanden kunnen opladen, onze mail eens lezen in de plaats van vluchtig te scannen, niet hoeven te betalen voor eten en een douche,... :)

Morgenochtend vertrekken we hier weer omdat onze wwoof-hosts familie op bezoek krijgen. Dan rijden we langs de kust van Eyre Peninsula richting het westen (Perth) - in wijzerzin rond Australiƫ!
Zodra we internet vinden, hoor je meer van ons!

Groet,

Tine

4 opmerkingen:

  1. gisteren zat janne op de trein, komt er een jongen van lede naast haar zitten en die zegt : "dat is jouw zus zeker die een jaar in australie zit" ... zo zie je maar weer es hoeveel mensen er weten dat jullie weg zijn en dat er veel over gepraat wordt onder vrienden en kennissen, ook al komt er nog weinig reactie op jullie blog, die wordt zeker gevolgd en gelezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, ook ik ben een trouwe lezer van de blog!!! en kvind het altijd super om te lezen!
    Tine, ik vroeg me gewoon af of je mijn mail ooit ontvangen hebt?!
    Tis alweer effe geleden dat ik hem verstuurd heb, maar ik wou gewoon even polsen of je hem gelezen hebt
    lieve zoen
    en slaalzacht

    groetjes van mij (en ook nog steeds van het vriendje :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees hem ook! En dan weent mijn hart altijd een beetje :)
    Dikke kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O joepie!
    trouwe fans!
    dat maakt mij blij :) :)

    BeantwoordenVerwijderen