zondag 21 februari 2010

De deadlines

De tijd vliegt. We hebben de voorbije week vier dagen gewerkt en de week ervoor ook op donderdag en vrijdag. We zijn dus eigenlijk al onze tijd aan het volproppen met werk (als er is...), omdat we op zo weinig mogelijk tijd toch genoeg centjes willen. Maar het is nu ook definitief beslist: dinsdag 2 maart pakken we ons boeltje in Cronulla!

Het wordt echt tijd, we zitten er allebei naar uit te kijken. Maar nu hebben we hier toch één maand gewerkt en het zou meerdere weken duren om op een andere plaats aan werk te geraken, dus het was een strategische keuze :)
En we doen het zelfs graag, er werken leuke mensen en intussen betalen we hier niets voor eten en accomodatie. Luxe dus!

Nog één week werk. Dit weekend hebben we niet te veel gepland. Ik heb een eindredactie-iets voor Scouts en Gidsen Vlaanderen en mijn deadline is maandag, dus ik weet me bezig te houden (kwestie van mijn Nederlands wat te onderhouden ;)). Tim legt intussen de laatste hand aan de website voor Victor, Nonna's zoon. Morgen gaan we naar een picnic-filmfestival in Sydney stad. Daarnet zijn we voor de laatste keer catalogussen gaan oppikken die we vorig weekend hadden uitgedeeld. We hebben ons beperkt tot de succesvolste straten en hebben - jawel! - zestien orders! Da's nog mooi meegenomen voor we hier weg zijn!
Volgend weekend komen onze nieuwe maten hier allemaal naar het strand in Cronulla voor een 'Bye Belgians on the Beach'-party ;) De rest van het weekend wordt ongetwijfeld gevuld met inpakken, alle kleren nog eens wassen, de auto zo organiseren dat we er alles inkrijgen, de route uitstippelen op kaart, accomodatie zoeken in Canberra,...

Voor de rest valt er niet veel te vertellen. Voor het eerst in enkele weken is het nog eens zonnig tijdens het weekend, dus konden we nog eens zwemmen. Het weer is wel nog altijd goed, soms zelfs te heet om te werken, maar gewoon - pech - geen zon op zaterdag en zondag :)

Ik doe nog wat voort aan mijn redigeerwerken. Tot snel!

Tine x

2 opmerkingen:

  1. Eline Van Reethfebruari 22, 2010

    Hoi Tine!

    Het ziet er echt geweldig uit! Ik ben best wel jaloers! Blijven jullie nog lang?

    Groetjes

    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Eline! Da's lang geleden!
    Hoe gaat het?
    We blijven nog tot in september. Misschien zin om eens af te komen met Nisse? :)
    Al aan 't voorbereiden voor Jamboree 2011?

    Kus! Tine

    BeantwoordenVerwijderen