zondag 12 september 2010

Mijn verlanglijstje…

Over iets minder dan een week zijn we terug thuis! Ik kijk stilaan dus echt uit naar enkele Belgische lekkernijen die ik niet eens allemaal zo lekker vond toen ik ze nog dagelijks kon verkrijgen :)

Koffiekoeken van de bakker, dat is mijn ultieme nummer één. Ook frietjes op Belgische wijze, met goeie mayonnaise en een kaaskroket, jummie! Af en toe dwalen mijn gedachten zelfs af naar Belgische chocolade, iets waar ik eigenlijk niet eens zo gek op ben. En normaal brood! Met granen en niet samenduwbaar en alleen geschikt voor toast. En een frisse pint, oh daar kijken we ook echt naar uit. Een trappist, nog liever :) En lekkere kaas, niet van die zweterige, brokkelige toestanden die allemaal hetzelfde smaken, namelijk naar niets :) Oh en zelfgemaakte wafels!

Natuurlijk kijk ik ook uit naar shoppen, fietsen, de weg goed kennen, Nederlands kunnen praten :), vertrouwde gezichten zien en veel veel meer.

Maar nu we Australië buiten zijn, begint het gemis ook al een beetje te kriebelen… Onze auto (die verkocht is voor een veel te schappelijk prijsje aan een koppel van Kortrijk), onze Australische vrienden, kunnen praten over de mensen zonder dat ze je verstaan (hihi), de mooie natuur, de ruimte en de dieren, de wow- en de fotomomenten, het ‘alles mag en niets moet’,… Zucht.

1 opmerking:

  1. Ajee, als iedereen de hints van uw verlanglijstje ter harte neemt gaan ze u binnenkort kunnen rollen...Alhoewel, als ge nu enkel plain rice eet zult ge wel wat extra plaats hebben.
    En ik weet nog lekker iets, nahnah!
    Tot gauw, ga uw blog wel missen... :-p
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen